Tillbaka? Förhoppningsvis, ja

Efter ett lagom långt uppehåll i bloggen känns det nästan dumt att starta igen, men jag skall försöka att klara av dethär med att ha en blogg utan att lägga ner den direkt.
Största anledningen till att jag inte skriver så ofta här är att jag inte har tillgång till en dator där jag kan göra det på.

Som under sommaren, då har jag bara varit hos min pojkvän, och haft roligare saker för mig än internet :)

Ni får lite outfitbilder som är drygt en vecka gamla, för att få uppdateringen att kännas lite mer okej :)
Denna dagens klädsel var lagom gullig :)


Smyg-titt i min sminklåda efter att en grön pigmentskugga ramlat ut över alla produker >,<



klädsel då ja



Skall väl börja lite med de pyssel som har ägt rum den senaste tiden, här ett halsband jag pillade ihop för två veckor sedan:




Små söta hjärtan jag dekorerade lampan med:

Något som är superlätt att sy för hand med ett gammalt lakan eller dylik, och har du ingen bommul att stoppa upp hjärtanen med så kan du alltid göra som jag, använda toapapper. Vill du ha en god doft ifrån hjärtanen kan du alltid baka in lite doftämnen eller lavender. :)








Kommentarer
Postat av: love&peace

Mycket smink du hade :o Inte så kul då det är något som har runnit ut :/

2010-09-24 @ 12:14:30
URL: http://loveandpeace.blogg.se/
Postat av: DRi

Så det är där allt mitt toapapper gått åt ;O

2010-10-13 @ 08:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0